Saturday, June 3, 2017

Pengedar Shaklee Kawasan Nilai, Kawasan Slim River dan Tanjung Malim Perak yang aktif.


Assalammualaikum.

Salam perkenalan. Saya Syafia Mazlan. Berusia 31 tahun. Berasal dari Perak. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak dara yang berumur 4 tahun. Dulu bekerja tapi sekarang seorang WAHM dan bergiat aktif dalam bisnes Shaklee. 

Rupa-rupanya dah 5 tahun sya berShaklee. Bermula pada tahun 2012 sampai la sekarang 2017. Dari saja suka-suka makan supplemen Shaklee..terus join jadi ahli sebab nak dapat harga murah dan jimat setiap kali beli.

Punca sya terjebak dengan suplemen Shaklee kerana waktu tu sya alami kulit kering sampai muka dan bibir pon mengelupas. Sya juga kerap naik ulser dimulut dan lidah. Jerawat pon kemain bersuka ria tumbuh bak cendawan. Faktor hormon barangkali. 

Selain itu, ketika itu sya bekerja dalam office beraircond 24 jam. Kerja juga diluar office untuk periksa barang, pallet dan sebagainya. Berhabuk berdebu, berhujan berpanas lagi la kulit cepat kering, rosak dan sensitif.

Dah la nak bertunang dan kahwin masa tu..kulit pulak bermasalah. Risau la tak cantik kan. Nama pun raja sehari haha. Mesti la nak cantik-cantik hehe. Apa lagi, terus sibuk cari produk yang selamat dan berkesan. Terjumpa lah Shaklee.

Suplemen pertama yang Sya cuba dulu adalah set kecantikan kulit seperti Vitamin C, ESP dan Vitamin E. Walaupun perubahan tak nampak seminggu dua..tapi sya tetap consume sampai la betul-betul puas hati.

Hasilnya kulit makin lama makin cerah, bersih dan sehat. Gebu-gebu gitu 😊😊. Memang betul-betul terasa perubahan pada diri sendiri lepas berShaklee.

Terus jatuh cinta dengan Shaklee sampai sekarang. Dari zaman anak dara, berkahwin, mengandung, berpantang dan sampai lah jadi mak-mak ni tetap setia dengan Shaklee. 

Selepas berkahwin, mengandungkan anak pertama sya alami alahan yang teruk. Makan, muntah. Badan pun lemah je. Sya amalkan set hamil Shaklee seperti ESP, Vitamin C, Vitalea, B-Complex dan Ostematrix. Alhamdulillah kekal cergas bertenaga tanpa sebarang masalah tekanan darah rendah atau GDM ketika hamil. 

Sekarang ni..selain sya, anak, suami, mak ayah, adik beradik dan keluarga pun pengguna tegar supplemen Shaklee. Produk bagus kan mesti lah dikongsi bersama. 

Macam-macam supplemen Shaklee sya dah cuba. Hasilnya memang berkesan dan selamat. Shaklee bebas daripada bahan kimia, perasa dan pewarna tiruan ye. Yang penting halal toyiban.

Lagipun sebelum beli barang kita mesti periksa kandungannye kan. Halal ke selamat ke, ada bahan kimia ke lulus kkm ke. Sya yakin dengan Supplemen Shaklee sebab bahan-bahan yang dihasilkan berasaskan sumber organik. R&D dilakukan setiap tahun untuk menguji tahap keberkesanan produk. Ada landmark study lagi. 

Sekarang ni, Sya bukan saje pengguna tegar barangan Shaklee..tetapi sekarang sya juga bergelar pengedar Shaklee sah kawasan Nilai Negeri Sembilan, Slim River dan Tg Malim Perak.

Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee boleh hubungi sya, 

Syafia 012 5752865. 


2 comments:

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...