Tuesday, April 18, 2017

Derita Buasir Berakhir. Ikhtiar Dengan Rawatan Semulajadi.




Buasir selalunya terjadi disebabkan oleh proses meneran semasa membuang air besar ataupun disebabkan oleh meningkatnya tekanan darah di dalam vena semasa mengandung.

Buasir biasanya terjadi kerana masalah sembelit dan sukar membuang air besar. Buasir akan menyebabkan kawasan dubur terasa pedih dan terasa seperti ada lebihan daging yang terjulur keluar. 

Ada seorang pesakit buasir yang cuba ikhtiar dengan Vivix untuk mengurangkan masalah buasir yang dialaminya. Ikuti kisah lanjut beliau. 



Sebelum amalkan Vivix, beliau mengalami masalah sembelit, sukar membuang dan lama-kelamaan menjadi buasir. Pelbagai cara dan kaedah beliau cuba untuk merawat buasir tetapi keadaan masih sama. 

Buasir yang beliau alami sehingga keluar lebihan daging dari dubur. Akibat tak tahan dengan derita yang dialami, beliau ikhtiar dengan Vivix untuk mengurangkan masalah buasir tersebut. 

Alhamdulillah..dalam masa 2 minggu masalah buasir beliau sudah sembuh dan pulih dengan izin Allah. Beliau pun semakin ceria dan gembira kerana derita buasir yang dialami selama ini telah berakhir dengan mengamalkan Vivix. 


Serat yang terdapat didalam Vivix sangat membantu sistem penghadaman dan membantu tubuh untuk menyerap nutrien dengan cepat.

Jika anda punyai masalah buasir, saya sarankan anda ikhtiar dengan Vivix untuk membantu pemulihan dengan cepat, selamat dan berkesan


Berminat dengan Vivix?
Hubungi saya : 

Syafia Mazlan | 012.5752865

Pengedar Shaklee kawasan Nilai Negeri Sembilan, Slim River dan Tg Malim Perak.

Pengeposan seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.


Setiap penyakit ada penawarnya. Tidak salah kita berusaha ikhtiar untuk sihat dan sembuh daripada segala penyakit agar dapat menempuh hidup dengan penuh kesyukuran.

Disclaimer : KKM tidak pernah endorse dan approve Vivix untuk digunakan dimana-mana hospital atau klinik. Vivix adalah vitamin yang menyihatkan, 



No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...