Tuesday, April 11, 2017

Pengalaman Pesakit Stroke Semakin Pulih Asbab Vivix.


Assalammualaikum.

Baru-baru ni sya dapat mesej dari seorang kawan baik sendiri. Kawan sya mesej nak belikan Vivix untuk pak mertua nya yang tiba-tiba kena minor stroke sehingga tak boleh bercakap. Nak bukak mulut pun tak boleh. Fikiran pun menjadi bercelaru.

Sebelum ni kawan sya pernah tengok sya share pasal Vivix membantu membaikpulih pesakit stroke di dalam facebook. Jadi, apabila pak mertua dia tiba-tiba terkena stroke, dia terus mesej sya untuk beli Vivix dengan cepat kerana ketika itu pak mertua beliau berada didalam wad kecemasan hospital.

Setelah berbincang dan sya beri penerangan mengenai fungsi dan kebaikan Vivix untuk pesakit stroke, kawan sya terus bersetuju untuk beli twin pack Vivix. Alhamdulillah. Secara automatik, kawan sya mendapat keahlian percuma ahli Shaklee kerana pembeliannya melebihi 150uv.

Seminggu selepas pak mertua beliau amalkan Vivix, sya mesej bertanyakan khabar dan perkembangan pak mertua beliau. Alhamdulillah. Kawan sya bagitahu yang pak mertua dia dah boleh buka mulut dan bagi tindak balas untuk bercakap.

Selang dua minggu selepas itu, sya bertanyakan khabar lagi perkembangan pak mertua beliau, apa yang mengharukan sya pak mertua beliau dah boleh bercakap sikit-sikit. Dah boleh tersenyum balik. Syukur alhamdulillah asbab Vivix memberi sinar baru kepada pak mertua beliau dan seluruh ahli keluarganya. 

Melihat perkembangan positif pak mertua beliau, kawan sya berminat nak belikan Vivix untuk bapa dia sendiri yang menghidap penyakit Diabetes kronik.

Vivix untuk kesihatan yang menyeluruh

Vivix adalah pilihan terbaik membantu mengatasi stroke kerana ia bertindak melalui 4 mekanisme iaitu mempertahankan sel, memberi tenaga kepada sel, memperbaiki sel dan meningkatkan prestasi sel.

Vivix juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. 

Banyak lagi khasiat Vivix ni antaranya : 

  • membantu mengembalikan keremajaan.
  • untuk awet muda dan anti penuaan
  • menurunkan risiko penyakit jantung 
  • mengawal tekanan darah
  • mengurangkan komplikasi kencing manis, darah tinggi, stroke
  • menyokong kesihatan sendi dan saraf
  • memelihara buah pinggang, hati

Harga sebotol Vivix adalah Rm475. Tetapi dengan pembelian twinpack Vivix, harga Vivix jauh lebih murah dan lebih untung. Setiap pembelian twinpack Vivix anda akan dapat keahlian percuma, cash bonus bulan berikutnya Rm38, postage percuma, paper bag percuma dan semestinya penjimatan berganda untuk belian seterusnya dengan harga ahli.



Walaupun harganya agak mahal..tapi khasiat dan kesan Vivix setanding dengan harganya.

Jika dibandingkan dengan penyakit..sakit itu lagi mahal kalau nak dibandingkan dengan harga Vivix.

Kos perubatan yang perlu ditanggung setiap bulan lagi mahal, lagi tinggi jika nak dibandingkan dengan harga Vivix. 

Apabila kita ditimpa penyakit, kita sedaya upaya berikhtiar pelbagai cara untuk sembuh dan sihat seperti sediakala. Jangan putus asa. Sokongan keluarga amatlah penting sepanjang proses baikpulih sesuatu penyakit. 

Untuk pembelian Vivix dan produk Shaklee yang lain, anda boleh hubungi saya : 

Whatsapp/sms : Syafia | 0125752865
Facebook : Syafia Mazlan

Instagram : Vitaminshopby_Syafia


Pengedar Shaklee kawasan Nilai Negeri Sembilan, Slim River dan Tg Malim Perak.

Pengeposan seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.


Setiap penyakit ada penawarnya. Tidak salah kita berusaha ikhtiar untuk sihat dan sembuh daripada segala penyakit agar dapat menempuh hidup dengan penuh kesyukuran.

Disclaimer : KKM tidak pernah endorse dan approve Vivix untuk digunakan dimana-mana hospital atau klinik. Vivix adalah vitamin yang menyihatkan, 


No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...