Saturday, December 17, 2016

Vitamin Shaklee tidak memudaratkan buah pinggang

Orang ramai selalu takut kalau makan banyak suplemen akan merosakkan buah pinggang.

Kebiasaannya, setiap kali beli barang kita mesti nak harga yang murah, tahan lama, kualiti elok dan tiada kesan sampingan.

Ciri-ciri diatas ada pada produk Shaklee. Selamat, tiada bahan kimia dan perasa tiruan, berasaskan sumber organik, tiada pemanis dan pewarna tiruan, berkesan dan halal.

Produk Shaklee satu-satunya syarikat yang mempunyai landmark study. Kemudian, Shaklee hantar pula keputusan ujian ke third party saintis yg bertujuan agar result tadi dipastikan benar dan sesiapa pun tidak boleh argue dah tahap keberkesanan dan kualitinya.

Produk Shaklee adalah halal dan mendapat sijil HALAL daripada Islamic Services of America (ISA) sebuah badan pengeluar sijil halal yang mendapat pengiktirafan dari JAKIM, Malaysia.

Selalunya ujian dilakukan ke atas beberapa puluh atau ratus orang aje kan, tapi di Shaklee 1000 orang dalam satu kumpulan.

Ada tiga kumpulan :
- Individu yang tidak mengambil supplement.
- Individu yang mengambil supplement brand lain-lain.
- Individu yang mengambil supplement Shaklee.

Jangan kelirukan diri..anda mesti faham apa itu supplement :
- Bukan ubatan, sekali makan dah nampak kesan.
- Bukan pengganti makanan, ia adalah pelengkap nutrisi harian anda.

Mungkin sekarang korang rasa tak sakit tetapi sebenarnya penyakit bukannya datang sekarang tetapi mengikut kajian penyakit akan datang dalam tempoh 10 hingga 30 tahun akan datang.

Jangan risau, supplimen Shaklee bukanlah seperti ubat yang mempunyai kesan sampingan jika diambil berlebihan dan dalam tempoh masa yang lama.

Supplimen Shaklee tidak memudaratkan buah pinggang anda malah pengambilan vitamin Shaklee dari sekarang membantu mencegah anda daripada terkena penyakit kronik pada masa akan datang.

Masih nak risau lagi ke sedangkan produk Shaklee ni sudah berada di pasaran melebihi dari 100 tahun dan telah melakukan kajian  yang menelan kos 300 juta USD!

#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#shakleeeffect
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim
#sayamknsayajual


Berminat dengan barangan Shaklee? Hubungi saya!
Whatsapp : 012 5752865
Facebook : Syafia Mazlan
Instagram : SyafiaSyazuan

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...