Wednesday, December 7, 2016

Impian 2017

Pejam celik kita sudah hampir ke penghujung tahun 2016 yang bakal melabuhkan tirai. Tahun 2017 pula bakal menyambut kita dengan ceritera yang penuh misteri.

Cepatnya masa berlalu. Masih ada impian yang tidak tercapai. Masih banyak kekurangan yang perlu dibaiki. Masih ada hajat yang belum terlaksana. Masih ada doa yang belum termakbul.


💌 Dalam bisnes Shaklee, sya harap prestasi dan jualan semakin meningkat dan terus mengorak langkah jauh kedepan. Sya nak jadikan bisnes Shaklee ni sebagai sumber pendapatan utama diri sya.

💌 Pada tahun 2017 sya dah naik lagi satu anak tangga menjadi supervisor, business leader seterusnya master. Nak merasa juga bonus gemuk-gemuk kan. Lagi seronok jika berpeluang menyertai pakej percutian yang dianjurkan oleh Shaklee.

Untuk sisi peribadi..terlalu banyak impian dan harapan yang belum terlaksana.

💌 Azam tiap-tiap tahun nak kurus. Nak turunkan berat badan. Tapi macam tak kurus pun lagi ni. Hihi. Bukan nak kurus sangat tapi nak capai berat yang ideal sesuai dengan bmi je. Maklumlah, sya ni rendah je orangnya.

💌 Sya berharap untuk bebas hutang ptptn dengan segera.

💌 Moga dipermudahkan segala urusan sya dan suami untuk beli rumah idaman.

💌 Moga tercapai hasrat nak melakukan ibadah umrah bersama keluarga. Nak pergi melancong juga ke tempat yang menarik.

💌 Yang paling penting, sya nak tambah lagi bilangan zuriat 😊.

💌 Semoga tahun depan kehidupan sya sekeluarga lebih dimurahkan rezeki, diberikan nikmat kesihatan yang lebih baik, diberikan kebahagiaan didunia dan akhirat, taraf kehidupan yang lebih maju dan mempunyai lebih banyak masa bersama-sama keluarga tercinta.

Usaha Tanpa Jemu, Impian Kita Ketemu

Semoga impian menjadi kenyataan.


#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...