Friday, December 16, 2016

Kelebihan menjadi ahli Shaklee


Bila diajak jadi ahli, mesti ada yang cakap ala saya nak makan sendiri je, bukan nak berbisnes. Bukan selalu nak beli pun. Rugi je bayar. Sebenarnya anda silap.

Kebanyakkan orang daftar ahli untuk mendapat harga ahli yang special. Samada beli untuk makan sendiri atau berbisnes. Bila dah jadi ahli, tak payah order dekat orang lain lagi. Tak perlu juga setiap kali nak beli nak harga murah, nak diskaun.

Bagaimana ingin mendaftar menjadi ahli Shaklee dan apakah faedah yang saya dapat?

Senang je nak join ahli Shaklee. Banyak faedah yang anda akan dapat. Bukan sekadar makan suppliment je tetapi secara tak langsung anda juga dapat rasai perubahan tahap kesihatan yang lebih baik.

Jual vitamin Shaklee secara tak langsung kita juga mendapat pahala kerana membantu orang lain merawat penyakit yang dihidapi dan menjalani hidup dengan lebih sihat.

                     

KEBAIKAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1. Anda dapat diskaun keahlian sebanyak 20-30% setiap kali belian. Itu belum termasuk harga promosi lagi. Apabila promosi boleh kongsi beli dan dapat harga lebih murah. Jimat dan untung kan.

2. Setiap kali belian ada point (uv) terkumpul. Sekiranya setiap bulan UV (point) anda terkumpul sebanyak 150Uv ke atas anda layak mendapat bonus yang akan masuk setiap tengah bulan.

3. Proses pembelian boleh dibuat melalui website shaklee2u atau nak mintak upline belikan pun boleh. Nanti point akan ditransfer ke akaun anda.

4. Jika anda berminat untuk melakukan bisnes Shaklee, anda tak perlu risau jika tidak mempunyai stock ditangan. Bisnes Shaklee ni mudah. Tak simpan stock barang pon takpe. Jika ada yang order, anda boleh order terus ke branch Shaklee dan segala proses penghantaran akan dilakukan oleh mereka.

5. Bagi yang berminat nak mulakan bisnes Shaklee jangan risau kerana anda akan ditunjuk ajar daripada saya dan mentor-mentor lain yang hebat lagi berpengalaman. Sebarang pertanyaan mengenai produk, harga, tips, cara makan semua kami akan bantu. Tanya je. Saya sedia membantu.

5. Disamping dapat bonus, anda juga berpeluang untuk pergi bercuti samada didalam atau luar negara yang ditaja oleh Shaklee. Layanan 5 bintang lagi tau. Nak pergi umrah pon Shaklee ada sediakan.

6. Intensif kereta (bergantung pada point). Intensif kereta bukan bermaksud Shaklee bagi kereta sebiji tetapi Shaklee akan bagi cash pada kita supaya bayar ansuran kereta tersebut setiap bulan.

Nak daftar jadi ahli hanya RM69.50 je atau kalau nak dapatkan FREE MEMBERSHIP anda perlu membeli produk Shaklee bernilai RM670 ke atas dan mempunyai point terkumpul sebanyak (200uv)

Kalau anda nak mencari side income atau saja nak join bisnes untuk mengisi masa lapang sambil goyang kaki, bercuti atau seorang surirumah sepenuh masa jom sertai saya!

Berminat nak daftar jadi ahli Shaklee? Jangan segan silu hubungi saya. Saya akan bimbing anda dari zero to hero. 😍

Your Shaklee Independent Distributor (1078101)
Syafia | 012 5752865





#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#liveamazing
#shakleeeffect
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim
#sayamakansayajual

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...