Monday, December 26, 2016

Join Shaklee jom!

Assalammualaikum dan selamat pagi.

Sejak bukak kedai online 24 jam ni, walaupun hanya dialam maya tapi feedback yang sya dapat cukup positif.

Bukan semua orang berminat nak beli barang kita. Customer macam-macam ragam. Yang penting kita layan je mereka elok-elok.

Rata-rata yang beli barang Shaklee ni kenalan didalam facebook, instagram dan kawan-kawan atau saudara mara. Ada juga yang sya kenal. Ada yang tak kenal. Alhamdulillah setiap hari ada ja yang bertanya dan berminat membeli produk Shaklee.

Sya nak wujudkan hubungan yang mesra dengan customer dan anak didik yang berminat dengan produk Shaklee. Maksudnya, mereka bukan sekadar pembeli je tetapi boleh menjadi kawan untuk berkongsi kebaikan bersama.

Jika anda berminat untuk join ahli Shaklee, jom join sya. Setengah orang cakap mereka bukan nak buat bisnes tapi nak makan sendiri je vitamin Shaklee ni. Takpe, nak beli untuk makan diri sendiri pon boleh. Dapat harga ahli. Lebih murah dan jimat.

Mana tahu dari hanya nak makan sendiri je terus berminat nak buat bisnes dan mencari side income melalui Shaklee.

Yang penting mesti rajin dan buat bersungguh-sungguh. Jangan cepat putus asa. Jangan malu-malu untuk buat iklan dan promote kepada orang lain. Tak tahu bagaimana nak mula? Takpa, sya ada hulurkan tangan untuk membantu.

Niatkan dalam hati ikhlas untuk menolong orang yang memerlukan.

#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim
#sayamknsayajual

Berminat dengan supplimen Shaklee? Hubungi sya :
📲 Whatsapp : 012 5752865
📒Facebook : Syafia Mazlan
📷 Instagram : SyafiaSyazuan

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...