Tuesday, March 28, 2017

Bagaimana Vivix berfungsi menolong penyakit kanser


Artikel semalam saya telah berkongsi maklumat mengenai kanser ovari.

Apakah Kanser Ovari?

Kanser Ovari ialah ketumbuhan, barah dan pertumbuhan sel-sel diluar kawalan dan merbahaya yang berlaku pada kilang telur atau ovari wanita.

Penyakit ini ialah kanser organ reproduktif yang ketiga paling kerap berlaku dikalangan wanita. Tidak diketahui punca sebenar terjadinya penyakit ini. Namun, semua wanita berisiko tinggi untuk mendapat kanser ovari.

Boleh klik link ini untuk maklumat lanjut.

Untuk artikel hari ini, saya berkongsi pula bagaimana Vivix berfungsi merawat kanser.

Bagaimana Vivix berfungsi untuk merawat kanser Ovari?

Kebolehan resveratrol didalam Vivix mampu menghalang radikal bebas, mengaktifkan atau menyahaktif enzim penting gen, hormon dan kimia tubuh.

Kajian menunjukkan resveratrol memberi kesan yang ketara kepada kanser yang berkaitan gen.


Antara kesan lain, resveratrol mengaktifkan gen penumpas tumor dan gen yang menyahtoksik bahan kimia. Ia juga menahan gen yang membolehkan sel kanser berhubung antara satu sama lain.

Kajian menunjukkan resveratrol bukan sahaja menghalang kanser, tetapi juga dicadangkan sebagai rawatan tambahan kepada kanser. Ini kerana resveratrol terbukti memperlahankan atau menghentikan tahap tertentu kanser. 

Resveratrol boleh menghalang kanser melalui beberapa cara:

1. Ia boleh menyekat penyerapan estrogen dan androgen (tidak kira sel kanser itu mempunyai reseptor negatif atau positif) 

2. Ia boleh memodulasi ekspresi gen 

3. Ia boleh menyebabkan sel kanser mati sehingga akar umbi.


Testimoni Kanser Ovari

Testimoni 1






Doktor sahkan kanser ovari yang dihidapinya selama ini sudah clear. Customer ni konsisten amalkan Vivix, Vitalea dan Vitamin C. Sekarang, beliau berusaha untuk hamil pula setelah bebas daripada ksnser ovari. Moga ada rezeki beliau untuk menimang cahayamata.


 Testimoni 2



Sebelum amalkan Vivix, setiap bulan isteri beliau mengalami period yang teruk. Selepas amalkan Vivix isteri beliau dah tak senggugut seperti sebelum ni. Pada awal minum Vivix isteri beliau alami sedikit healing crisis seperti pening kepala tetapi hanya seketika. Komplikasi selepas kemoterapi juga semakin berkurang. 


Alhamdulillah..dengan izinNya mereka semakin pulih dan beransur sihat serta sembuh daripada penyakit yang dialami.

Testimoni ini bukan rekaan, tetapi pengakuan sebenar daripada pesakit kanser.

Bagaimana cara untuk membeli Vivix?

Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee (1078101) di :

Whatsapp/sms : Syafia 012 5752865
Facebook : Syafia Mazlan
Instagram : Vitaminshopby_syafia


Pengedar Shaklee kawasan Nilai Negeri Sembilan, Slim River dan Tg Malim Perak.

Pengeposan seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.


Setiap penyakit ada penawarnya. Tidak salah kita berusaha ikhtiar untuk sihat dan sembuh daripada segala penyakit agar dapat menempuh hidup dengan penuh kesyukuran.


Disclaimer : KKM tidak pernah endorse dan approve Vivix untuk digunakan dimana-mana hospital atau klinik. Vivix adalah vitamin yang menyihatkan, bukan ubat untuk merawat.




No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...