Sunday, February 12, 2017

Suplemen kalsium untuk tulang

#pickuplinehusbandandwife
************************

Sungguhpun awak kata saya ni tulung rusuk awak..❤

Saya mesti kena jaga tulang saya baik-baik supaya tulang rusuk awak ni sentiasa sihat dan kuat 😊

Awak pun kena la jaga tulang empat kerat awak baik-baik untuk mencari rezeki buat kita sekeluarga 😉

Awak kan tulang belakang utama keluarga kita..👪

Selepas umur 40tahun, kepadatan tulang mula menurun dengan cepat..risau saya kita bertongkat nanti. Gigi pun dah takde 😣.

Sebab itula sya bagi awak makan Ostematrik dari sekarang untuk kuatkan tulang dan gigi.

Kih kih kih.. 😂😂


#promosiOstematrik
#sayajualshaklee
#sayamknsayajual
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim

Berminat dengan produk Shaklee? Saya sedia membantu.

Hubungi : Syafia
Whatsapp : 012 5752865
Facebook : Syafia Mazlan
Instagram : Syafia Syazuan


No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...