Wednesday, November 30, 2016

Penjual dan pembeli saling memerlukan

Setiap peniaga mempunyai attitude masing-masing. Begitu juga customer punyai bermacam-macam ragam.

Bagaimana nak tarik perhatian customer dan bagaimana nak layan customer dengan baik. Layanan yang baik akan menyebabkan mereka mudah mesra dengan kita. Layanan yang buruk akan menyebabkan mereka tidak suka berurusan dengan kita.

Bagi sya, jika orang memerlukan pertolongan kita, maka kita tolong la sedaya mampu. Dengan niat ikhlas nak ringankan beban dan permudahkan urusan dia. Itu yang sya selalu bantu kepada customer yang bertanyakan produk Shaklee.

Selalunya, mereka akan bertanyakan kepada kita apa fungsi vitamin tu. Mereka juga bercerita apa masalah yang dihadapi. Adakah dengan mengambil vitamin itu membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi. Berapa harga produk kerana takut tidak mempunyai bajet yang cukup untuk membeli.

Kadang-kadang, mereka bertanya je dulu..belinya tak. Tak mengapa, mungkin belum tiba masanya mereka memerlukan. Moga dengan penerangan yang sya bagi sedikit sebanyak melegakan hati dan membantu mereka untuk atasi masslah yang dialami.

Selain set-set kecantikan lain, Ostematrik dan Omega Guard paling ramai customer cari dan beli. Ostematrik merupakan vitamin kalsium untuk tulang dan gigi. Onega Guard untuk kesihatan sendi, baik untuk otak, mengawal kolesterol, kulit cantik dan masalah-masalah lain. Sya suka set ni sebab sya dah consume 4 tahun. Ostematrik tak boleh tinggal. Memang berkesan. Lega satu badan.




Gaya hidup seharian kita yang aktif dan bermacam kerja yang dibuat pada satu masa menyebabkan badan cepat letih, lenguh-lenguh, kebas dan sakit sendi. Mula la rasa sakit-sakit badan, stress dan susah tidur. Rambut gugur, kulit semakin kendur dan kalsium dalam badan pon semakin kurang. Kekurangan kalsium dan magnesium menyebabkan gigi dan tulang rapuh.

Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki rasa kebas, kekejangan, sakit sendi dan membuatkan tidur dengan lebih lena. Bangun pagi badan fresh je.

Kalau anda tak suka minum susu, jom cuba Ostematrik Shaklee.

#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim
#sayamknsayajual


Untuk mencuba set sendi basic Shaklee yang terdiri daripada Ostematrik dan Omega Guard boleh hubungi saya di :

******************************************

          📲 Whatsapp : 012 5752865
           📗 Facebook : Syafia Mazlan
           📷 Instagram : syafiasyazuan

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...