Saturday, November 26, 2016

Kenapa pilih Shaklee

Dari saja suka-suka makan supplemen Shaklee..terus join jadi ahli sebab nak dapat harga murah dan jimat setiap kali beli.

Bermula makan untuk diri sendiri, bila dah boleh beza perbezaan sebelum dan selepas consume supplemen Shaklee, sya mula kongsi kebaikan dan keberkesanan produk tersebut kepada orang lain.

Sebelum kita nak mencuba sesuatu produk, mesti kita selidik dulu kan. Takut nak makan produk sembarangan. Sya yakin dengan Supplemen Shaklee sebab bahan-bahan yang dihasilkan berasaskan sumber organik. R&D dilakukan setiap tahun untuk menguji tahap keberkesanan produk. Ada landmark study lagi.

Bila mula menjual supplemen Shaklee, setiap jualan dikira dalam bentuk uv. Jika banyak jualan tinggi la bonus yang kita dapat. Tetapi bukan duit yang kita ukur, niat untuk mengajak orang ramai berkongsi kebaikan yang sya perolehi selepas mengamalkan Shaklee tu yang utama. Benda baik kita kongsikan.

Dalam Shaklee, setiap hari merupakan proses pembelajaran. Semuanya dihujung jari. Kelas-kelas nutrisi dijalankan melalui whatsapp, telegram dan fb-live. Seminar Shaklee pon ada dibuat oleh mereka yang pakar di tempat-tempat tertentu. 

Tak perlu susah-susah nak simpan barang banyak-banyak. Kalau stock ditangan habis, order je di Hq Shaklee dan semuanya akan diuruskan oleh mereka. Senang kan.

Shaklee always safe, always work and always green.

#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#liveamazing
#pengedarshakleenilaislimrivertgmalim
#sayamknsayajual

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...