Saturday, November 26, 2016

Salam perkenalan 🌹

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Selamat berkenalan.

Ini adalah entry pertama saya didalam dunia blogging.

Dah lama nak berblogging, baru hari ini berjodoh nye 😊

Saya Syafia mazlan. Seorang "wahm" yang mempunyai cita-cita besar dan impian setinggi gunung. Seorang isteri dan ibu kepada seorang anak dara iaitu Zahra.

Saya suka menulis dan berkongsi cerita kerana salah satu sifat saya ialah peramah dan mesra alam, juga seorang chef didapur kecil keluarga comel saya.

Selain itu, bisnes Shaklee sudah lama menjadi rakan karib saya. Berminat dengan produk Shaklee? Boleh hubungi saya. Kita borak-borak dengan lebih mesra lagi.

Love,
Syafia | 012 5752865


No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...