Wednesday, September 27, 2017

Set Kecantikan Dalaman dan Luaran Shaklee


Cantik di dalam cantik di luar!


Radiant 4 - Set Terbaik Untuk Kesihatan Dalaman Wanita.

Kak J asalnya ambil Esp, Vitamin C dan GLA untuk beberapa masalah kesihatan. Kak J ni ada gastrik, mudah tak sihat (selsema/demam) dan paling utama kak J ada masalah period pain dan period tak regular.

Konsisten dengan ESP, gastrik nya yang berpuluh tahun tak menyerang lagi. Kalau dulu panadol memang standby kat rumah kini Vitamin C je yang diambil kalau nak selsema @ kurang sihat. Memang imun makin baik bila amalkan Vitamin C.

Paling beliau suka ialah GLA untuk masalah kewanitaan nya. Hubungan seksual pun improve sebab gla bukan sekadar untuk menormalkan kitaran hormon tapi bantu melembabkan kulit dan bertindak sebagai pelincir pada wanita.

Collagen pula baru baru je beliau ambil bersama Ostematrix sebab masalah osteoponia. Walaupun ambil untuk tulang, kesan terawal dirasai ialah kulit memang makin anjal dan gebu.


Set kecantikan Dalaman dan Luaran Shaklee

Set Radiant Shaklee tengah offer. Vitamin kegemaran ramai yang selalu kehabisan stock. Jangan lepaskan peluang ye. Bukan selalu ada tawaran istimewa ni.

Berminat laju-laju wasap sya, kita order cepat sebelum kehabisan stock!

Syafia | www.wasap.my/60125752865

Pengedar Sah Shaklee Nilai

Pengedar Sah Shaklee Slim River

Pengedar Sah Shaklee Tanjung Malim

Postage seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak. 

No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...