Monday, April 3, 2017

Perbetulkan kitaran haid dan ikhtiar hamil dengan ESP dan GLA Shaklee


Pengalaman sya sendiri consume ESP dan GLA memang sangat membantu membetulkan kembali kitaran haid.

Selepas melahirkan zahra, kitaran haid jadi tak teratur. Pernah sampai 2-3 bulan tak datang haid. Muka penuh jerawat. Kulit kusam. Berat badan pun naik.

Sya pergi klinik..doktor bagi ubat untuk rangsang keluar haid..haid keluar dalam masa beberapa hari tetapi lepas habis ubat..bulan berikutnya sama juga tak datang haid.

Tak datang haid sebab mengandung takpe juga. Ini tidak. Jadi sya amalkan GLA dan ESP sampai sekarang.


Alhamdulillah period datang setiap bulan. Kalau lewat pun tak sampai seminggu atau lebih.

GLA : membantu membaikpulih hormon, membetulkan kitaran haid, haid datang lancar tanpa senggugut/period pain, menyuburkan rahim, mengecutkan cyst/fibroid, kulit berseri.

ESP : mencantikkan kulit, kulit putih gebu, haid datang teratur, menyuburkan rahim, mengelak cyst/fibroid, membaikpulih hormon, memelihara ovari dan awet muda.

Jika anda mempunyai kitaran haid yang tidak teratur dan dalam masa yang sama ikhtiar untuk hamil..sya sarankan GLA dan ESP. Add on B-Complex iaitu asid folic yang sememangnya diperlukan untuk hamil dan ketika hamil.

Kita ikhtiar. Tak perlu berkira dengan wang ringgit. Moga asbab kita berusaha dengan sumber makanan terbaik ini diizinkan sihat tubuh badan dan rezeki hamil.

Haid kembali normal, kulit putih gebu,

Your trusted seller (1078101),
Syafia | 012.5752865
Facebook | Syafia Mazlan
Instagram | Vitaminshopby_syafia

Pengedar Shaklee kawasan Nilai Negeri Sembilan. Slim River dan Tanjung Malim Perak. 


No comments:

Post a Comment

Cyst semakin mengecil dengan Vivix.

Tengahhari tadi scan cyst, cuak takut jadi makin teruk. Semalam tak boleh tidur pikir nak scan ni. Alhamdulillah cyst dah makin kecut dari 3...